Първоначално публикувано от mordohy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Повдигачи-разбирачи
Collapse
X
-
Повдигачи-разбирачи
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NMТагове: Няма
-
Тия повдигачи са много добри по ред причини,но имат един основен недостатък.Не търпят минерални масла.от тях запичат и почват да тропат.Оправят се със сваляне на главите,тоест на мотора и тяхното разглобяване и почистване от боклуците.Зилата знае,как работят моите.По принцип,ако няма износване по шапката не е необходимо да ги сменяваш с нови.Цената,която са ти обявили е направо дървена,но предполагам,че си търсил за алфа.Питай за опел Астра и ше ги намериш за около 8-10 лева бройката.Дори и да си изчистиш твоите се приготви да счупиш 2-3 броя.Аз имам около 5-6 резервни,така,че ако тръгнеш на бюджетен вариант,ще те окомплектовам!
Едит:като ги свалиш,най-умното е да ми ги пратиш да ги оправя аз,че ще ги потрошиш сам!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
И как се чистят тези повдигачи, аз ся разгледах тези от 8в двигателя и... невиждам как може да стане?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Взимаш си един кьотук от твърдо дърво,пиеш един валидол и си взимаш каса бира и започваш да ги млатиш по кьотука,до като изпадне буталцето.От време на време ги побутваш на вътре,ама не много зверски,че точно тогава се чупят.Горе-долу това е технологията.Търпение и бой му е майката.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Как ги побутвам навъре, до колкото разпрах... подлагам нещо отдоло на пъпката (здраво дърво) и почвам да ги млатя... другото не го разбирамAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеКак ги побутвам навъре, до колкото разпрах... подлагам нещо отдоло на пъпката (здраво дърво) и почвам да ги млатя... другото не го разбирамНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Абе един колега ми каза,че в София се намират за 10 кинта нови та.... ако е така,ще ги сменя, ако са по 22 кинта както са в Евро 07 май няма да си правятруда да ги сменям,щото и тоя ремонт май ще ми легне хилядарка!Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 18:22.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеАбе един колега ми каза,че в София се намират за 10 кинта нови та.... ако е така,ще ги сменя, ако са по 22 кинта както са в Евро 07 май няма да си правятруда да ги сменям,щото и тоя ремонт май ще ми легне хилядарка!
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеВзимаш едни плоски клещи и едно менгеме на разположение. Стискаш с клещите вътре цилиндъра в чашката и затягаш клещите на менгемето заедно с чашката и удряш с чук по външната страна на чашката. 16 броя съм избил, почистил и сглобил така. Сега работят перфектнопоздравления че не си счупил нито един
Comment
-
Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщениеОбаче точно тук идва момента когато може да ги спраскаш точно с менгемето , пипкава работа си епоздравления че не си счупил нито един
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеКлещи специални няма.Има смяна,но не за това е темата.
Comment
Comment